Direktlänk till inlägg 15 augusti 2020

Nu ska det börja bloggas...

Av Lexy Vega - 15 augusti 2020 13:05

Ja du...Första inlägget...Vad skriver man då?
Hur började min morgon?
Vaknade vid 8 som vanligt, morgon puts, kaffe, ut med hund sen igång (igen)med att försöka fixa med att lägga till mitt nya kort i Comviq appen. Hölt på att bli tokig för att jag först inte fick det att fungera. Jag menar jag var i kontakt med Comviq igår som berättade hur man skulle göra. Han sa att han skulle lägga in tillräckligt med nät på det nya kortet gratis så att jag kunde regga det manuellt. Men tydligen gjorde han inte det. Provade även att låna nät av grannen så att jag kunde lägga in kortet i appen för att det skulle bli enklare att fylla på det, med mitt flyt så fungerade det inte. SKOGSTOKIG.
Men till sist lyckades jag göra det på ett helt annat sätt än vad han på Comviq så va det ända sättet att göra det på.
Men inga sura miner här inte. Nu ska "teckniska fröken" här koppla in min router å få det att fungera med....haha...vi får väl se hur det går. Lyckas jag fixa skiten så blir det ner till stranden som en klapp på axlen. Andra alternativet i dagens agenda blir väl att skaffa sig en peruk för alla tussar som kommer att ryka för att få helvetes skitet att funka. *pust*.

My life in a box.

??Me myself and I??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexy Vega - 2 oktober 2020 17:33

Ja, det är väldigt få gånger som jag bara precis vill trolla bort en dag, *poff* borta som jag känner just denna dagen. Det känns tufft...Har varit hos min advokat. Det drar upp mycket känslor och tankar kring tvistemålet. Blir extra känslig när det ...

Av Lexy Vega - 18 september 2020 19:39

Har suttit och pärlat armband hela förmiddagen tillsammans.. Hade bestämt med grannarna att vi skulle ta oss en båt tur i kanalen upp och ut på havet en sväng. Men båten ville tydligen inte det...men vi ska se om den går igång i morgon fm med nytt ...

Av Lexy Vega - 16 september 2020 14:32


Vill bromsa tiden ett litet slag. Snart åker L hem...Sen syns vi inte för än till jul kanske? Att ha ett långdistansförhållande har både nackdelar och fördelar. Nackdelar: Ensamheten är väl jobbigast att boxas med. Närheten och intimiteten fin...

Av Lexy Vega - 12 september 2020 11:01

Min bröstkorg är tom Du stal mitt hjärta Nu har jag kommit för att säga dig, Behåll det älskling! Det är en gåva från mig Som jag hoppas att du aldrig Ska tröttna på... Ja, kort dikt! Men väldigt tydlig och lätt. Få ord som förklarar så m...

Av Lexy Vega - 22 augusti 2020 19:31


Tidsperspektiv Tålamod Förståelse Ord och handling Lånad plats Vad är möjligt i nu läge. Jag annser att allt är möjligt att genomföra bara man tar tag om stafettpinnen och börjar loppet. Slutar med ursäkter med tiden som fiende. Förändring ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards